Tuesday 19 September 2017

Forex Or Futures


Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêrelde geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en jy blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USAFX Produkte Tuis Lees 'n weeklikse verslag van Trading Central insluitend 'n oorsig van wat gebeur in die markte. Vind Volatiliteit Aangehaal Options Kyk na 'n video om te leer oor wisselvalligheid aangehaal opsies en triangulering, insluitend die voordele van VQO produkte en die proses van triangulering. Brexit: 'n rasionele Kyk na Irrationalities opsies interessante insig oor euro en pond sentiment as Brittanje berei vir Brexit stem in Junie. Brexit: meer pyn vir EU as Brittanje As die Verenigde Koninkryk trek uit die Europese Unie, sal dit seer Brittanje meer as die EU, wat voorspoedige nasies soos Noorweë Switserland Volatiliteit-Aangehaal Options kliënt Impakstudie insluit nie Deur CME Groep 15 September 2016 09:00:00 CDT Gaan 'n beoordeling van nuwe-Volatiliteit Aangehaal opsies by CME Group, insluitend die uitwerking op kliëntsisteme, sleutel datums, en nog baie meer. - Wisselvalligheid Aangehaal Options (VQO) Oorsig Deur CME Groep 14 September 2016 09:00:00 CDT Hier is meer oor-wisselvalligheid Aangehaal opsies (VQO) by CME Group, 'n nuwe manier om uit te brei ons likiditeit swembad, insluitend voordele, inligting oor triangulering, en nog baie meer. Augustus Options hersiening deur CME Groep 9 September 2016 06:00:00 CDT Review Augustus opsies markte: 59 opsies verhandel elektronies, 58 groei in natuurlike gas opsies, en mees aktiewe kontrakte oor bateklasse. Julie Options hersiening deur CME Groep 10 Augustus 2016 09:00:00 CDT Review die Julie opsies markte, insluitend 'n rekord 73 van Tesourie opsies verhandel elektronies, 38 groei in sojaboon opsies, en more. Copyright kopieer 1998-2016 Global Termynbeurs amp Trading Co Inc - Alle regte voorbehou. Geen materiaal op hierdie webwerf mag gebruik word, gereproduseer of gedupliseer word sonder skriftelike en uitgedruk toestemming. Daar is 'n aansienlike risiko van verlies in die handel termynkontrakte, opsies en forex. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Marges is onderhewig aan verandering op enige tyd sonder kennisgewing. Alle materiaal wat hierin is saamgestel uit bronne oorweeg betroubare. Daar is egter geen uitdruklike of geïmpliseerde waarborg met betrekking tot die akkuraatheid of volledigheid van hierdie materiaal. Webblad vertalings is elektronies deur 'n nie-geregistreerde derde party. Ons is nie verantwoordelik vir enige foutiewe vertalings. Global Termynbeurs amp Trading Company, Inc. (GFETC) nie 'n derde party webwerwe of skakels onderskryf, tensy spesifiek anders genoem deur GFETC. Skakels na GFETC van 'n derde party webwerf moet nie oorweeg word nie 'n onderskrywing deur GFETC of enige van sy werknemers. Die produkte en dienste wat aangebied word op 'n derde party webwerf wat verband hou met GFETC is nie aangebied of in besit van GFETC tensy aangedui, en GFETC kan nie getuig van die akkuraatheid van die inligting wat deur hierdie webtuistes derde party. Wanneer adverteer op derde party webwerwe, sal GFETC nie verantwoordelik vir die inhoud van ander adverteerders of die inhoud van die derde party webwerf wees. Besonderhede en Beperkings 0 Minimum rekening grootte Rekeninge met 0 minimum balans in aanmerking kom vir papier handel aanlyn. Vir werklike lewende handel, moet jy jou rekening te finansier met die minimum deposito vir jou spesifieke tipe rekening. Vir meer inligting oor die minimum deposito, kontak ons ​​kantoor. 0 Kommissies Daar is 'n kommissie gehef op rekeninge deur FXCM, volledige diens rekeninge, handel stelsels, en kontraktuele ooreenkomste. Global Futures vergoed word deur bod / vra versprei. Buigsame HEFBOOM Nie van toepassing op alle vorme rekening. Global Futures vra dat jy die risiko's wat verband hou met die verhoging van jou hefboom oorweeg. 'N relatief klein mark beweging sal 'n proporsioneel groter impak op die fondse wat jy inbetaal of sal hê om deposito het: dit kan werk teen jou sowel as vir jou. Jy kan 'n totale verlies van die aanvanklike marge volhou en jy mag nodig wees om addisionele fondse te deponeer om 'n kort marge posisie te dek. Buigsame hefboom is beskikbaar vir net self verhandel rekeninge en nie van toepassing op managed rekeninge. 250 Minimum rekening grootte nie van toepassing op alle vorme rekening. Om ons minimum rekening groottes besigtig, besoek gerus ons Forex Marges bladsy. 400 Dag handelsmarges Posted marges geldig tot 50 kontrakte (kleinhandel rekenings). Die dag handel marges op hierdie kontrakte is 1000 vir 50 tot 100 kontrakte. Handel meer as 100 kontrakte vereis bykomende marge. Marges kan verskil na gelang van jou skoonmaak maatskappy te kontak vir details. WHY PAY meer vir minder AMP lewer goedkoop FAST betroubare data feeds en handelsroetes. Geen maandelikse onaktiwiteit FOOIE geen maandelikse Volume Behoefte 500 minimum deposito om te begin 400 ES DAYTRADING marges Real-Time amp HISTORIESE ingeslote data DOW, SP500, merk / Trin, adv, DECLampVIX DATA GRATIS, geen maandelikse fooi OM interaksie tussen BESKIKBAAR 24 UUR KLANTEDIENS 24 UUR TRADE Desk support die belangrikste geldeenhede aanvaar DEPOSITO BUITELANDSE taalondersteuning CUSTOM Colocatie BESKIKBAAR SAVE op die draad fooie / ACH ONTTREKKING DEPOSITO real-time toegang tot jou rekening via die web PORTAL uitstekende kliëntediens U tevredenheid is ons eerste prioriteit ons belê swaar in die opleiding van ons ondersteuningspan om kliënte se verwagtings van die mark en tegniese kennis te ontmoet. Wat ons kliënte sê REG NOW. forex toekoms. interaktiewe geword November 2006 Status: Lid 2738 Posts hey ouens. Dankie vir die wenke. is googlen alles yall genoem. gevind dat die wiskunde op bladsy 4 van die intro fx pdf hieronder. sal ook kyk die ander terme. en wees baie beter voorbereid 3 maande van nou af. my plek forex resultate word weerspieël deur my ontdekkingsreisigers. so ek het geen klagtes. maar nog steeds, my spot dae gedoen word. vir die eerste keer in 10 jaar, didnt 'n enkele plek handel hierdie week maak. Ek eerder handel teen die advertensies en ARB bots. dalk vir my 'n paar weke om te kry tot spoed. h // ----- Ja, geldeenhede amp aandele is baie makliker as die vergelyking van die termynmark te stroom kontant / lokoprys. Geen quotphysicalquot produk te hanteer. (Jammer afklim onderwerp, Im n graan verslaafde :-)) hey SRT. my planne is om handel korrels en soos ek meer bedrewe met die proses. dit moet in die tye te vul wanneer / indien geen valuta handel bestaan ​​dat 'n beroep op my. sou belangstel in jou gedagtes op graan wees. of enigiets wat vir die saak. dankie. h TTS redelik goed vir bosluis scalping. Ek gebruik word om termynmark verhandel op die platform 'n baie terug in die dae, maar nie in fx (Ek dink hulle nog nie het kol fx). Daar was 'n funksie vir die grootte samevoeging. lyk dis whats daar. Hoeveel het hulle vra vir dit deesdae hey globale. die xtrader platform is gratis met etrade toekoms. Daar is 'n paar dollars kommissie op die ambagte. opening van 'n oneindig rekening verlede week, maar nog nie befonds. so onseker oor infinitys kommissies. gemaak genoeg vandeesweek met etrade te verdubbel befonds my oneindig rekening daar so moet hulle dienspligte laat weet volgende week. die platform is gratis daar ook. h // --- // ----- hey globale. die xtrader platform is gratis met etrade toekoms. Daar is 'n paar dollars kommissie op die ambagte. opening van 'n oneindig rekening verlede week, maar nog nie befonds. so onseker oor infinitys kommissies. gemaak genoeg vandeesweek met etrade te verdubbel befonds my oneindig rekening daar so moet hulle dienspligte laat weet volgende week. die platform is gratis daar ook. h // --- Hulle aangekla opwaarts van 800 dollar per maand terug en dan 'n baie hoër vir die pro-weergawe. Dis 'n goeie deal theyre offer al nou hooimold. hang af van die ronde trip kommissie natuurlik. Hoor die musiek voor die liedjie is verby. en my gebrek aan ervaring sal steeds pynlik duidelik aan dié wat vir 'n geruime tyd om te kom. maar im Catchin up. Dit het die naweek, maar ek nou ten volle verstaan ​​die rede vir die prys verskille. Dankie ouens. van die voorkoms van die kalender is daar dalk 'n geleentheid vandeesweek om te beweeg van sagtebal wees. As die nuus beweeg pare hard teen die weeklikse tendens, siek probeer 1 Om per paar in die regte geld kontrakte. net 1 Max per paar. en net die 6de, 6a, of 6B. die USDCAD sal bly in die mikro grootte. Sodra jy uit die micro beweeg, die meeste van die algemene kruise en hoofvakke is beskikbaar. word so in kennis en rekening grootte beperk, sal my fokus op die 4 tot dusver verhandel bly. moet 'n goeie week wees. h // ----- Aangeheg Images (Klik om te vergroot) hey ouens. Dankie vir die wenke. is googlen alles yall genoem. gevind dat die wiskunde op bladsy 4 van die intro fx pdf hieronder. sal ook kyk die ander terme. en wees baie beter voorbereid 3 maande van nou af. my plek forex resultate word weerspieël deur my ontdekkingsreisigers. so ek het geen klagtes. maar nog steeds, my spot dae gedoen word. vir die eerste keer in 10 jaar, didnt 'n enkele plek handel hierdie week maak. Ek eerder handel teen die advertensies en ARB bots. dalk vir my 'n paar weke om te kry tot spoed. h // -----. hoekom is jy stop forex. Ek is wat baie Droom te wees, maar slegs 'n paar kan bereik, im 'n deel van die 1 hey Soros. die omgewing verander. . so na 'n ander wat beter pas my. regtig nog handel forex. net n ander manier. laat my baie duidelik, my steun af kol het niks te doen met fxcm hulself. Dit het te doen met wat het geword van die fxcm draad. en die beste van my gedagtes oor wat hou by myself. Hou ook in gedagte my lewe ontdekkingsreisigers hier was nie my beste rekeninge. moet in staat wees om die resultate te verdubbel in forex toekoms. of ten minste my eerste 2 weke voor te stel nie. handel en kode, hou beide eenvoudig. geen oproep om te beïndruk. h // ----- hey Soros. die omgewing verander. . so na 'n ander wat beter pas my. regtig nog handel forex. net n ander manier. laat my baie duidelik, my steun af kol het niks te doen met fxcm hulself. Dit het te doen met wat het geword van die fxcm draad. en die beste van my gedagtes oor wat hou by myself. Hou ook in gedagte my lewe ontdekkingsreisigers hier was nie my beste rekeninge. moet in staat wees om die resultate te verdubbel in forex toekoms. of ten minste my eerste 2 weke voor te stel nie. onderwerp. Mnr hooimold, ek dink jy is die enigste in ooreenstemming handelaar hier op VF waarvan ek weet, en dat ek 100 bewys van. hoe 1 konsekwent wees in hierdie markte en whats die geheime duidelik jy het die geheim, waarom dit nie jy 'n heining fonds VSA het die ergste belastingwette vir Forex-handelaars begin, as ek was so goed soos jy ek sou gaan na 'n land waar jy betaal nul belasting vir verhandeling, bly daar vir 5 jaar, maak 100million dollar in daardie 5 jaar, kom terug na die VSA met 100million dollar en dan tree. Ek is wat baie Droom te wees, maar slegs 'n paar kan bereik, im 'n deel van die 1 hey Soros. Dankie vir jou kommentaar. Daar is geen geheim aan my bekend. wat gehelp het in my geval was om te leer om te vertrou. so baie mense net fokus op die negatiewe so nooit sien die positiewe. Hulle twyfel of is agterdogtig oor alles. iemand gevul met twyfel net dwaal rond in sirkels. iemand vol vertroue, loop met 'n doel. nadat ek geleer om die tendens te vertrou. aanwysers. deskundige adviseurs. backtests. makelaars en so, handel makliker geword. h // ----- hey Soros. die omgewing verander. . so na 'n ander wat beter pas my. regtig nog handel forex. net n ander manier. laat my baie duidelik, my steun af kol het niks te doen met fxcm hulself. Dit het te doen met wat het geword van die fxcm draad. en die beste van my gedagtes oor wat hou by myself. Hou ook in gedagte my lewe ontdekkingsreisigers hier was nie my beste rekeninge. moet in staat wees om die resultate te verdubbel in forex toekoms. of ten minste my eerste 2 weke voor te stel nie. onderwerp. Sou met jou punt op die FXCM draad saamstem. As ek vrae, ek PM Jason, eerder as post. In elk geval, bly jy wieg die forex futures wêreld. Tog oorweeg dit self, maar is ook op soek na opsies. (Wat waarskynlik gaan meer werk te betrek as ek eerlik wil doen). Soos gewoonlik, sy 'n kwessie van my pis of om uit die pot. Vuurwerke is pret. solank jy dit nie blaas jou vingers af. Nog 'n bietjie van self-opvoeding van forex futures ondergaan. Een van my vrae oor die verskil tussen sekere termynmark waardes en die lokomark waardes. Hier is 'n voorbeeld: Nie dat ek gaan hierdie spesifieke toekomstige handel, maar lokoprys is tans op 1,097-ish die Maart E-Mikro is om 1.06. Dis 'n groot verskil tussen die lokoprys en die termynmark prys. In vergelyking, E-Mikro E / O Junie (MFM 15) is basies reg op kol. Jy sal nie dink dat mense sal gobbling die Maart om 1.06, maar hulle is. Die grafiek julle wys is quotMarchquot wat verstryk het. Let daar net 11 bars vir Maart, maar was op die 18de dag van Maart handel vandag. Wanneer 'n kontrak verstryk, is dit nie meer verhandel amp is geskeduleer vir quotdeliveryquot. Diegene quotlongquot verstryking sal kry die onderliggende produk (euro) van die een wat quotshortquot verstryking. Die huidige maand verhandel is quotJunequot en quotlast handel dayquot vir hierdie kontrak is 15 Junie. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Die grafiek julle wys is quotMarchquot wat verstryk het. Let daar net 11 bars vir Maart, maar was op die 18de dag van Maart handel vandag. Wanneer 'n kontrak verstryk, is dit nie meer verhandel amp is geskeduleer vir quotdeliveryquot. Diegene quotlongquot verstryking sal kry die onderliggende produk (euro) van die een wat quotshortquot verstryking. Die huidige maand verhandel is quotJunequot en quotlast handel dayquot vir hierdie kontrak is 15 Junie. E6 is euro toekoms. Omg, kan nie glo ek dat gemis. Wel, eintlik, kan ek. Senior oomblik wat ek dink. Klein-ding, wat lastige vervaldatum. Vuurwerke is pret. solank jy dit nie blaas jou vingers af. // ---- Hey Soros. Dankie vir jou kommentaar. Daar is geen geheim aan my bekend. wat gehelp het in my geval was om te leer om te vertrou. so baie mense net fokus op die negatiewe so nooit sien die positiewe. Hulle twyfel of is agterdogtig oor alles. iemand gevul met twyfel net dwaal rond in sirkels. iemand vol vertroue, loop met 'n doel. nadat ek geleer om die tendens te vertrou. aanwysers. deskundige adviseurs. backtests. makelaars en so, handel makliker geword. h // --- dx. Vir 'n verandering verskuif na rigtingloos CME valuta termynkontrak opsies handel. Dit sal US25,000 marge nodig. Jy kan rofweg maak 100 per jaar of 80 op die USD25,000 as jy handel dryf net EURUSD en neem rigtingloos handel wat geen grafiek lees, geen geval kyk vereis, maar dit is sekerlik nie 'n quotset en forgetquot handel. Dit sal nodig 5-10 minute van jou elke dag vir die monitering van die handel en doen aanpassings indien nodig. Minimum duur sal wees 120 dae. Jy moet 'n opsie by 400 pitte te verkoop (uit die daggeld) bo die bestaande kol (genoem na-die-geld) in en onder 400 pitte (uit die geld). Geen ander geldeenheid paar moet verhandel op hierdie manier. Slegs EURUSD het 'n sterk gemiddelde-terugkeer neiging. Please dont mors nie tyd en geld op betaal kursusse. Genoeg gratis materiaal is beskikbaar op VF. Op die internet jy sal vind baie materiaal omdat geldeenheid opsies word meestal deur instellings en kleinhandel makelaars moenie bied aggressief en nie mededingend. Slegs CME bied die beste vra / bod verspreiding. Nie meer as ES3 per kontrak moet betaal as makelaars. Noemenswaardige twee VF plekke op opsies. Genoeg om jou te draai in 'n opsies handelaar. Na twee jaar in te samel opsies geld en gaan terug na spot fx. I sou verkies net termynmark fx, omdat daar geen ruil fooi betrokke is en vra / bod verspreiding is tight. Rigtingloos opsies handel sal jy maak 'n goeie risikobestuurder en 'n pasiënt handelaar. Gratis lesse om te verstaan ​​watter geldeenheid toekomstige opsies is: www. forexfactory / showthreadt574558 Hierdie webwerf gee 'n paar wenke om opvoedkundige webwerwe becaue van beperkings op te spoor op die verskaffing van web skakels. www. forexfactory / showthreadt194796 hierdie webwerf handel oor handelaars vertroud is met opsies terminologie. Maar dit gaan oor werklike ambagte. Nog 'n voordeel van die saak fx termynmark is kan jy opsies handel oor die termynkontrakte, wat oopmaak interessante deure om risikobestuur en analise van die mark nie beskikbaar vir OTC produk handelaars. Fx termynmark opsies handel volume is ordentlike (goed op / 6E, in elk geval), maar slegs 'n fraksie van die volume opsies handel oor instrumente soos SPX en SPY. Equity en termynmark opsies word beursverhandelde, sy 'n deursigtige mark waar jy alle ambagte kan sien as hulle in realtime vul. Screenshot hieronder is die grootste bedrywe op / 6E opsies vandag. Kan jy asseblief adviseer die skerm is waaruit platform of webblad 'n web skakel sal apprecaited.

No comments:

Post a Comment